سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جبرئیل همراه هفتاد هزار فرشته پس از نمازظهر نزدم آمد و گفت : . . . ای محمّد ! هرکس با جماعت بودن را دوست داشته باشد، خداوند و همه فرشتگان دوستش خواهند داشت . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

-            زمین‌خواری به روش زورگیری

-       چندی پیش یاسر هاشمی سعی کرد با اعمال نفوذ، تهدید، ارعاب و زورگیری مرتعی به نام سرین دارکیا، به مساحت 000/000/4 مترمربع را واقع در روستای امامه فشم و میگون تصاحب نماید.
این مرتع متعلق به یک دامدار بوده که به همراه برادرش تعداد 1500 رأس گوسفند را در آن نگهداری می‌کردند و به شدت با واگذاری آن به یاسر هاشمی مخالف بودند. در همین راستا
  یاسر هاشمی ضمن تهدید فرد مذبور به وی  می‌گوید :

-           از این مرتع دست بکش که من می‌خواهم آن را از دولت بگیرم.

-           مشارکت تجاری با عمّه‌خانم

-       خانم فائزه هاشمی با همکاری عمّه‌خانم خود (سرکارخانم بهرمانی) که حدود 70 سال سن دارد، زمینی به مساحت 000/000/30 مترمربع (000/3 هکتار) در سیمین دشت فیروزکوه را برای باشگاه سوار‌کاری و پرورش اسب به مبلغ 000/000/000/45 ریال خریداری کرده‌است.
لازم به ذکر است که بیشتر سرمایه‌گذاری خانم بهرمانی در زمین? تجارت نفت می‌باشد، وی از شرکای تجاری عمد? فائزه هاشمی محسوب می‌شود.

-           سازمان امداد  جهانگردی  در اختیار خاندان آقای هاشمی

-       یاسر هاشمی(فرزند آقای هاشمی رفسنجانی) اقدام به تأسیس سازمانی تحت عنوان «امداد جهانگردی» نموده‌است که یکی از وظایف آن- با توجه به قرارداد فی‌مابین این سازمان و شرکت ایران خودرو- تعمیر و راه اندازی خودروها در جاده‌های کشور می‌باشد.

-      سازمان مذکور در ازای تولید هر دستگاه خودرو توسط شرکت ایران خودرو، مبلغ 000/40 ریال بابت ارائ? خدمات و سرویس دریافت می‌نماید. این رقم جدای از مبالغ قابل توجهی است که در هنگام ارائ? خدمات و در جاده دریافت می‌شود.

-      با توجه به حجم بالای تولیدات شرکت ایران خودرو (تولید سالیانه بیش از 400 هزار دستگاه) سود سالیان? سازمان فوق بابت ارائ? این خدمات، رقم قابل توجهی خواهد بود که با یک محاسب? نه چندان سرانگشتی بدست خواهد آمد :

-     000/400 (حجم تولیدات ایران خودرو در سال) × 000/40(رقم دریافتی سازمان برای هر خودرو) = ?

ساخت حوضچ? دریایی

-       یاسر هاشمی با راه‌اندازی یک شرکت، اقدام به ساخت یک حوضچ? تعمیرات دریایی در بوشهر نموده‌است که هزین? ساخت این مکان در حدود 000/000/000/30 ریال تخمین زده می‌شود.
 نکت? قابل تأمل این است که در نزدیکی محل این حوضچه، دو حوضچ? تعمیرات دریایی دیگر متعلق به نیروی دریایی ارتش وجود دارد.

-      نیروی دریایی برای جلوگیری از فعالیت موازی و عدم تحمیل هزین? مجدد، برای احداث حوضچه توسط یاسر هاشمی، پیشنهاد اجاره دادن آنها را به وی داده بود که مورد قبول نامبرده واقع نگردیده‌است.
راه‌اندازی حوضچ? دریاییِ جداگانه، ناظر بر سرویس‌دهی به ناوگان حمل کالاهای قاچاق می‌باشد.
 کسب قدرت بوسیله ثروت

-       بنا به اظهارات یکی از نزدیکان ستاد آقای هاشمی رفسنجانی، این ستاد قصد دارد در شهرهای مختلفی از جمله شهرکرد اقدام به خرید رأی نماید.

-      وی اذعان داشت رقم پیشنهادی برای هر رأی مبلغ دو الی سه هزار تومان می‌باشدکه با نزدیک شدن به روز انتخابات و عدم اقبال عمومی از آن، ممکن است این مقدار افزایش پیدا کند. این در حالی است که این ستاد اخیراً اعلام نموده که به علت عدم بضاعت مالی، سفرهای انتخاباتی کاندیدای خود را لغو کرده است.
به نظر می‌رسد از دیدگاه این ستاد خرید رأی، از ملاقات رو در روی آقای هاشمی با مردم کارساز تر خواهد بود.
همه با هم کار برای یک نفر

 همانطورکه درخبرهای قبلی اشاره شد، ستاد انتخاباتی آقای هاشمی رفسنجانی در نتخابات گذشته در راستای دستیابی به اهداف خود و پیروزی در انتخابات از امکانات دولتی برای تبلیغات استفاده می‌کرد.
در همین راستا یاسر هاشمی(فرزند آقای رفسنجانی) اقدام به بهره‌برداری از ساختمانی متعلق به مجمع تشخیص مصلحت نظام- واقع در خیابان نیاوران- برای راه اندازی یکی از ستاد های انتخاباتی نمود.
اما در ادامه این اقدامات مافیای ثروت و قدرت پا را از این نیز فراتر نهاده و استفاده از امکانات دولتی جهت تخریب و جوسازی
  علیه سایر کاندیداها و منحرف‌کردن اذهان عمومی را آغاز کردند.
در همین زمینه ستاد انتخاباتی آقای هاشمی رفسنجانی از یک ساختمان متعلق به وزارت نفت برای تشکیل جلسات پنهانی یکی از ستادهای جنگ روانی خود
  به منظور خبر سازی و پخش شایعه استفاده می‌کرد.

نوشته شده توسط حقیقت دوست 88/3/27:: 6:50 صبح     |     () نظر