سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نزد نیکوترین گمانم به تو باش ای گرامی ترین گرامیان! و مرا با عصمت تأیید فرما و زبانم را به حکمت بگشای . [امام زین العابدین علیه السلام ـ در دعای استغفار ـ]

-           رکورد شکنی خاندان آقای هاشمی در سفرهای خارجی

-      بنا به گفت? یکی از افراد نزدیک به خاندان آقای هاشمی، در چند سال اخیر، تعداد 10 نفر از این خانواده- شامل فرزندان، همسر و برادران آقای هاشمی رفسنجانی- مجموعاً در حدود 750 بار به خارج از کشور مسافرت نموده‌اند که در این میان، مسافرتهای مکرر مهدی هاشمی (حدود260 نوبت) و فاطمه هاشمی (حدود 200 نوبت) قابل تأمل‌تر از مابقی می‌باشد.

-      اسناد و سوابق نشان می‌دهد که در تعداد متنابهی از این مسافرتها، ملاقات‌های مشکوکی با کارگزاران رژیم پهلوی، وابستگان به مافیای خارج از کشور  و حتی عناصر وابسته به سرویسهای جاسوسی، صورت گرفته‌است که در اینجا به مواردی از آن اشاره می‌گردد :

-      -    روابط پنهانی مهدی هاشمی با چنگیز فرنژاد، رئیس سابق اداره ضد جاسوسی ساواک.
-
    برقراری ارتباط پنهان مهدی هاشمی با ناخدا کمال درویش از همکاران سرویس اطلاعاتیMI6  انگلستان.
-
    گفتگوی پنهانی مهدی هاشمی با دیپلمات آمریکایی (بر اساس قرار قبلی) در هواپیما،  هنگام سفر به عربستان.

-      -    رایزنی مهدی هاشمی با حدود 200 نفر از سرمایه‌داران عرب در دبی.
-
  برقراری روابط پنهانی خاندان آقای هاشمی  با خبرگزاریها و نشریات خارجی جهت تبلیغات گسترده در حمایت از آقای هاشمی رفسنجانی.

-           -    ایجاد صندوق پستی در لندن جهت دریافت نامه های پنهانی.

-      بر این اساس چنانچه  فقط هزین? رفت و برگشت هر سفر به طور متوسط (حداقل) 000/000/30 ریال در نظر گرفته شود، تنها مجموع هزینه‌های ایاب و ذهاب و ... پرداخت شده برای این سفرها 000/000/250/2 ریال خواهد بود که با در نظر گرفتن مدت زمان طولانی اکثر این سفرها و صرف هزینه‌های هنگفت در آنها، مطمئناً کل هزینه‌ها بسیار بیشتر از مبلغ فوق خواهد بود.

-           » سفر به خارج  از کشورجهت آزمایش سلامتی (چکاپ)

-      محمد هاشمی در تاریخ 15/7/83 به همراه همسر و پدر زن خود، برای انجام آزمایش‌های پزشکی (چکاپ) به سوئیس عزیمت می‌نماید و پس از 11 روز، در مورخه 26/7/83 به تهران باز می‌گردد.
گفته می‌شود که نامبردگان قصد داشته اند از طریق آلمان به سوئیس بروند، اما بواسطه پاره‌ای از مشکلات[؟!] ، از طریق دبی به سوئیس سفر کرده‌اند که این تغییر مسیر، موجب پرداخت حدود 000/000/20 ریال هزین? اضافی از سوی وی می‌گردد.

-           » معامل? تجاری با یک مقام منفور

-      محمود هاشمی (برادر آقای هاشمی رفسنجانی) در جریان انعقاد قراردادی تجاری (طرح استاندارد سازی)، مراودات گسترده‌ای با شرکت هاتیک به مدیریت کالین پاول داشته‌است. این در حالی است که شرکتهای اروپایی و بسیار معتبر دیگری نیز در همین زمینه فعالیت می‌کنند.
شایان ذکر است کالین پاول در زمان جنگ ایران و عراق، فرماندهی ناو آمریکایی «وینسنت» را بر عهده داشت.
وی در تاریخ
  یکشنبه 12/4/1367  فرمان حمل? موشکی به  هواپیمای مسافربری ایرباس ایران را بر فراز خلیج فارس صادرکردکه در این اقدام وحشیانه و بی‌نظیر، تعداد290 نفر از هموطنان ما اعم از زن ومرد وکودک بی‌گناه به شهادت رسیدند.

-      پاول بعد از این اقدام وحشیانه از رئیس جمهور وقت آمریکا مدال شجاعت دریافت نمود.
» دیدار با روحانی اعظم رژیم اشغالگر قدس

-       در جریان یک کنگر? بین المللی که در بخارست برگزار شد، خانم فائزه هاشمی، ریاست هیئت ایرانی  را در کنفرانس مذکور برعهده داشت.

-      وی در حاشی? این کنفرانس با « هاروا معیدلاو» (هاروا لقب روحانی اعظم صهیونیست‌ها است)  دیدار نمود.
شبک? دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز ضمن تأیید این خبر، دو عکس از این دیدار را منتشر ساخت که در آن خانم فائزه هاشمی با چهره‌ای بسیار بشاش، در حال گفتگوی صمیمانه با هاروا معیدلاو مشاهده می‌شد.
همچنین هاروا معیدلاو در جریان مصاحبه‌ای به مناسبت «یوم کیپور» (روز بزرگ یهودیان)، این خبر را تأیید نمود.

-      لازم به ذکر است که با وجود تأیید خبر ملاقات از طرف منابع صهیونیستی، طرفین از انتشار محتوای مذاکرات خودداری کردند.

-           » کلاهبرداری از شیوخ عرب

-      همانطور که در خبرهای قبلی اشاره شد، مهدی هاشمی(فرزند آقای هاشمی رفسنجانی) دارای روابط گسترده‌ای با شیوخ عرب می‌باشد. وی در انجام معامه با یکی از این شیوخ به نام حسن عنانی، در یک کلاهبرداری میلیونی، پس از دریافت مبلغ 000/000/3  دلار از وی - علیرغم واگذاری سفته به حسن عنانی-  به تعهدات خود عمل نکرده است.

-      پس از این اتفاق، عنانی اقدام به شکایت از وی نمود که به دلیل تهدید و ارعاب از سوی مهدی هاشمی و نگرانی‌از به خطر افتادن سرمایه‌گذاری‌های خود در ایران، از پیگیری آن خودداری ورزید.
لازم به ذکر است که حسن عنانی در زمان معامله تجاری با مهدی هاشمی، یکی از سهامداران عمد? شرکت نوشاب در ایران بوده‌است.

-           گفت : می‌خواهم به کارگزاران سازندگی (بنویسید عالیجنابان قدرت‌طلب، بخوانید مافیای ثروت و قدرت) رأی بدهم.

-           پرسیدم :  چرا ؟!

-      جواب داد : آنقدر رانت‌خواری کرده‌اند که سیر شده‌اند و شاید دیگر به اموال دولتی و عمومی تعدی نکنند.
خندیدم و گفتم :اتفاقاً برعکس. نشنیده‌ای که از قدیم‌الایام می‌گویند « از نخورده بگیر، بده به خورده» . چون آنها از همه گرسنه‌تر هستند !


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط حقیقت دوست 88/3/27:: 6:46 صبح     |     () نظر